25.tra

Spin izlaže na Progressive FMCG Retail konferenciji

Početkom svibnja u Zagrebu se održava 15. Progressive FMCG Retail konferencije na kojoj se raspravlja o novim konceptima trgovine i modernim tehnologijima u maloprodaji. Spinovi eksperti za područje maloprodaje prezentiraju svoja znanja i dostignuća u upravljanju retail lancima.

Tvrtka CMG Media Solutions petnaestu godinu za redom organizira Progressive FMCG/Retail konferenciju koja će se 9. svibnja održati u zagrebačkom hotelu Esplanade. Na njoj će se govoriti o konceptima koji podupiru integraciju digitalne tehnologije koja se danas koristi u širem razmjeru nego ikada ranije. Među brojne ugledne govornike koji će se obratiti nazočnima uvršten je Dražen Pekić, Spinov voditelj odjela Retail aplikacija.

Taj će iskusni projektant informacijskih sustava, inače voditelj Spinova sektora za razvoj i implementaciju Retail sustava, predstaviti Spinova rješenja namijenjena maloprodaji. Retail moduli su sastavni dio obitelji Jupiter Software aplikacija što znači da se radi o visoko integriranim funkcionalnostima koje podatke o maloprodaji protežu od ERP do BI modula. Retail rješenja obuhvaćaju i kontrolne mehanizme za praćenje obrtaja zaliha, otkrivanje nekurentnih zaliha te optimizaciju naručivanja i punjenja maloprodajnih objekata. Modeli naručivanja su krajnje fleksibilni i dozvoljavaju definiranje različitih varijabli koje utječu na proces naručivanja.

U sklopu predavanja bit će prikazan specifični model optimizacije naručivanja za pekarsku industriju. On je usmjeren na smanjenje povrata nerealizirane robe i smanjenje gubitka prodaje uslijed nedostatka zalihe. Predikcijski model, koji osim internih podataka o kretanju prodaje uzima u obzir i eksterne faktore, a među koje spadaju vrijeme, konkurencija i socio-demografski čimbenici, može povećati profitabilnost objekta i do mjerljivih 15%. Svi zainteresirani mogu pronaći više informacija i prijavni obrazac na službenim stranicama FMCG/Retail konferencije.

24.tra

Održano savjetovanje o GDPR-u za korisnike Jupiter Softwarea

Čekajući stupanje na snagu nove europske uredbe o zaštiti osobnih podataka, Spin je za korisnike Jupiter Softwarea proteklih dana održao dva savjetovanja. Prvo je bilo u Zagrebu, a drugo u Čepinu.

GDPR je pred vratima. Nova europska direktiva o zaštiti osobnih podataka utjecat će na velik broj tvrtki, a oni koji se ne prilagode novim propisima izloženi su mogućnosti dobivanja nemalih kazni. Upravo zbog toga Spin je tijekom travnja održao dva savjetovanja za svoje korisnike kojima su pojasnili što to konkretno znači za njihovo poslovanje i kako im Jupiter Software može u tome pomoći.

Što će svaka tvrtka morati imati, dokumentirati i kontrolirati, kakva su prava uključenih strana, kako pripremiti procedure i podatke za usklađivanje s uredbom pitanja su na koja su nazočni dobili odgovore. Ukupno 300-injak korisnika na dva je savjetovanja moglo čuti što za njih može učiniti Spin te kako se prilagoditi legislativi koja je za mnoge korisnike svojevrsni bauk.

O tim gorućim temama 10. travnja u Zagrebu i 19. travnja u Čepinu govorili su Silvana Tomić – Rotim iz Zavoda za informatičku djelatnost Hrvatske te suosnivač Spina Nenad Bestvina. Tomić – Rotim u prvom je redu govorila o obvezama koje donosi spomenuta uredba, dok je Bestvina predstavio rješenja unutar Jupiter Softwarea koja će korisnicima donijeti miran san. Kako je bilo na savjetovanjima pogledajte u galeriji fotografija.

16.tra

Mesna industrija Ravlić uvela Spinov Loyalty sustav

Mesna industrija Ravlić već nekoliko godina koristi Jupiter Software u svom poslovanju. Svoje zadovoljstvo najbolje su iskazali time što su odlučili uvesti i Loyalty modul zahvaljujući kojem će pružati pogodnosti svojim vjernim kupcima.

Loyalty programi danas su uobičajena stvar kod mnogih trgovaca. Među one koji su odlučili uvesti sustav pogodnosti za svoje kupce je i Mesna industrija Ravlić iz Osijeka, tvrtka koja već nekoliko godina koristi Jupiter Software u svom poslovanju. Zahvaljujući Loyalty modulu sada će imati priliku učvrstiti povjerenje stalnih kupaca, a ujedno i steći dobar uvid u njihove navike, zahvaljujući čemu će lakše planirati ponudu u svojih 60-ak maloprodajnim objekata.

Uvođenjem Loyalty programa, Mesna industrija Ravlić počela je s izdavanjem Loyalty kartica od ovog mjeseca. Uz to, odlučili su se na korištenje mobilne aplikacije za iOS i Android te će se kupci putem nje identificirati na prodajnim mjestima. Ujedno će istim putem moći pratiti svoj promet, bodovno stanje, primati obavijesti o pogodnostima, dobivati nagradne kupone te pronaći njima najbliži maloprodajni objekt. Vjerujemo kako će kupci prepoznati ovaj program i sve prednosti koje im donosi.

16.tra

15 godina uspješne suradnje s tvrtkom Biovega

Tvrtka Biovega već dugi niz godina korisnik je Spinovog Jupiter Softwarea. 2018. navršava se 15 godina suradnje koja je stalno unapređivana kroz uvođenje novih rješenja u tom razdoblju.

Tvrtka Biovega najveći je domaći uvoznik i distributer zdrave hrane. Široj je javnosti vjerojatno najpoznatija kroz svoj lanac bio&bio trgovina. Upravo se ove godine obilježava 15. obljetnica pokretanja tog maloprodajnog lanca, a također je prošlo isto toliko vremena njihova poslovanja s Jupiter Softwareom. Oni su se, naime, od prvog dana odlučili na naše rješenje za vođenje poslovanja, a ono što koriste puno je šire od samog upravljanja maloprodajom.

Tako Biovega u svom poslovanju koristi module koji prate sve poslovne procese u sustavu: od naručivanja robe, njezina skladištenja, preko distribucije i upravljanja maloprodajnim lancem, uključujući i franšizni model poslovanja. S ponosom možemo istaknuti i kako je Biovega prvi korisnik našeg Loyalty sustava praćenja aktivnosti kupaca kroz koje oni stječu brojne pogodnosti i popuste.

13.tra

Primjena zakona o zabrani nepoštenih trgovačkih praksi uz Jupiter Sofware

Od ovoga mjeseca tvrtke koje se nalaze u lancu opskrbe hranom moraju se prilagoditi najnovijim zakonskim odredbama. Spin i Jupiter Software u tomu im mogu uvelike pomoći i olakšati poslovanje.

Proizvođači, prerađivači, otkupljivači, distributeri, trgovci ugostitelji dio su lanca opskrbe hranom. Od početka ovog mjeseca svi oni moraju uskladiti svoje poslovanje s novim Zakonom o zabrani nepoštenih trgovačkih praksi u lancu opskrbe hranom. Kako bi se što lakše prilagodili novim zahtjevima, Jupiter Software korisnicima pruža razne alate zahvaljujući kojima će njihova prilagodba biti brza i bezbolna.

Novi zakon definira mnoštvo nedopuštenih trgovačkih praksi. Svi u tom lancu morali su do 31. ožujka prilagoditi svoje međusobne ugovore i iz njih ukloniti takve prakse. Dobar dio njih odnosio se na naknadna i dodatna davanja, a prema novim legislativnim odredbama većina komercijalnih popusta sada se treba obračunati na računu za isporučenu robu. Funkcionalnost Jupiter Softwarea 'Ugovori s kupcima' klijentima pruža više načina prilagodbi novim zakonskim uvjetima. Tako oni, primjerice, mogu koristiti više cjenika te definirati više rabatnih skupina (do 5 vrsta rabata).

Lista korisnih alata tu ne završava, dapače. Također je dostupan veći broj alata za ažuriranje ugovora koji omogućuju kopiranje, masovno kopiranje uz pomoć 'čarobnjaka' ili izmjenu više stavaka. Svim zainteresiranim korisnicima na raspolaganju su i razne druge opcije koje im mogu pomoći da brže i lakše prilagode postojeće ugovore novoj zakonskoj regulativi. Dosadašnji i potencijalni budući korisnici Jupiter Softwarea više konkretnih informacija mogu dobiti od Spinovih konzultanata.

20.ožu

GDPR savjetovanje za korisnike Jupiter Softwarea

Nova europska odredba o zaštiti osobnih podataka stupa na snagu za dva mjeseca, a prilagoditi joj se trebaju svi koji prikupljaju podatke od svojih korisnika. Svi korisnici Jupiter Softwarea u Zagrebu i Osijeku imati će prigodu čuti najvažnije detalje o GDPR-u i o prilagodbi pomoću Jupitera.

GDPR jedna je od najčešće spominjanih kratica u posljednjih godinu dana. Ona označava europsku direktivu o zaštiti osobnih podataka koja se odnosi na sve tvrtke koje prikupljaju podatke svojih korisnika, dakle praktički na sve koji rade s krajnjim kupcima. Krajnje je vrijeme za prilagodbu koja je nužna jer su kazne za one koji ne budu ispunjavali obveze iz GDPR-a vrlo visoke.

Spin je stoga odlučio organizirati savjetovanje za korisnike Jupiter Softwarea na kojemu će klijentima dati sveobuhvatan pregled novih obveza koje donosi spomenuta uredba. Što će svaka tvrtka morati imati, dokumentirati i kontrolirati, kakva su prava uključenih strana, kako pripremiti procedure i podatke za usklađivanje s uredbom te kako Jupiter Software može pomoći u prilagodbi pitanja su na koje će nazočni dobiti odgovore.

Spin je za svoje klijente priredio dva savjetovanja. Prvo će se održati 10. travnja u Zagrebu u Hotelu Antunović, a drugo je na rasporedu 19. travnja u Čepinu u restoranu Crna Svinja. O GDPR-u i integraciji rješenja u Jupiter Software govorit će Silvana Tomić – Rotim i Nenad Bestvina, a oba će savjetovanja trajati od 10 do 16 sati. Cijena kotizacije je 300 kuna, a u nju je uz savjetovanje uključen i ručak.

Svi zainteresirani mogu se prijaviti slanjem e-maila, a u prijavi je nužno naznačiti hoćete li sudjelovati na savjetovanju u Zagrebu ili u Osijeku.

19.ožu

Spin sponzorira Forum ICT – društvo

Spin već dugi niz godina organizira, suorganizira ili sponzorira razne događaje vezane uz ICT tehnologije. Ovaj put naša se tvrtka pojavljuje kao jedan od sponzora predstojećeg Foruma ICT – društvo koji se održava u Osijeku.

Kao aktivan i odgovoran dio osječke ICT zajednice, koja je diljem Hrvatske i šire poznata po svojoj agilnosti, Spin se već godinama uključuje u razna događanja koja su namijenjena stručnoj ili široj publici. Dio događaja sami organiziramo, u dijelu se uključujemo kao suorganizatori, a neke događaje sponzoriramo. Upravo smo se kao sponzor uključili u veliki Forum ICT – društvo koji nas ovog tjedna očekuje u Osijeku.

Taj je događaj zamišljen kao niz panela na kojima će se raspravljati o sociološkom aspektu utjecaja ICT zajednice na društvo u cjelini. Ideja tog Foruma je povezati sve dionike potrebne za jačanje, razvitak i rast. Tako će se među panelistima i predavačima naći predstavnici realnog sektora, medija, visokog obrazovanja, nacionalne i lokalne politike te interesnih skupina. Nositelj Foruma je Institut za europske i globalizacijske studije iz Splita u suradnji s udrugom Osijek Software City.

Događaj će biti podijeljen u četiri panela. Prvi je na temu digitalna ekonomija, digitalni marketing i decentralizacija, a drugi inovacija kao motor razvoja organizacija i lokalnog društva. Treći panel bavit će se temom lokalnog pristupa regionalnom i međunarodnom poslovanju, a posljednji povlačenjem sredstava iz EU fondova za ICT sektor. Više detalja možete pronaći na internetskoj stranici Foruma.

15.ožu

Spinovci vole rekreaciju

Organizirano ili samoinicijativno, djelatnici Spina vole rekreaciju. Novost je da su se od ove godine uključili u rekreativnu ligu u stolnom tenisu.

Tjelovježba je vrlo važna, posebice kada se bavite uredskim poslom u kojem se tijekom dana puno vremena provede u stolici. Svjesni su toga i djelatnici Spina koji koriste slobodno vrijeme kako bi se rekreirali. Ponekad se sami organiziramo u sklopu naših neformalnih druženja unutar tvrtke, a ponekad se uključimo u organizirana natjecanja.

Tako su od ove godine naši djelatnici odlučili nastupiti u rekreativnoj ligi stolnog tenisa. Naime, u organizaciji gradskog Saveza za sportsku rekreaciju "Sport za sve" u Osijeku se održava rekreativna stolnoteniska liga koja ove godine broji ukupno deset klubova. Natjecanje se održava kroz dvokružni sustav, a sve se utakmice igraju utorkom u dvorani Olimpije.

Budući da trenutačno u Spinu ima dovoljno ljubitelja "pingića", naši su se djelatnici organizirali i uključili u ovo natjecanje. Proljetni dio prvenstva počeo je u veljači, a do sada su odigrana tri kola u kojima je nastupila i Spinova ekipa. Budući da su 'novaci' u ovom društvu, dobri se rezultati tek očekuju. No, rezultat je, u konačnici, sporedan. Važno je druženje i rekreacija...

7.ožu

Spin još jednom potvrdio status Microsoftovog zlatnog partnera

Već 22. godinu u nizu Spin je za stručnost i predani rad na razvoju i unapređenju rješenja za korisnike zaslužio status Gold partnera korporacije Microsoft.

Spin je po prvi put 1997. godine uvršten na listu certificiranih Microsoftovih partnera, a početkom 2003. godine naša je tvrtka dospjela na listu Gold Partnera. U pitanju je prestižan status koji se ne može kupiti, nego samo zaslužiti predanim radom i školovanjem djelatnika, a on potvrđuje stručnost u određenim tehničkim kvalifikacijama.

Kako bi status mogao biti ostvaren, djelatnici iz određenog područja moraju dokazati svoju stručnost i predanost praćenju najnovijih tehnoloških trendova. Upravo zbog brojnih promjena, certifikati se izdaju na godišnjoj razini. Ipak, najvažnije je ono što statusi istaknutog partnera znače za klijente naše tvrtke.

Oni jamče kako u poduzeću rade provjereni stručnjaci čije se znanje potvrđuje kroz niz ispita svake godine. Također govori i da će vaše želje i potrebe obavljati ljudi koji se aktivno bave najnovijim tehnologijama i koji imaju podršku Microsofta u svom radu. Upravo zbog toga klijenti mogu biti sigurni da će rješenja u njihovim tvrtkama postavljati i održavati vrhunski stručnjaci, a oni dobiti visoku vrijednost za uloženi novac.

Za 2018. godinu Spinu su dodijeljena ukupno dva Gold i jedan Silver certifikat. Status zlatnog partnera odnosi se na kategoriju upravljanja podacima (Data Platform) te za razvoj softvera (Application Development), dok je srebrni partner u kategoriji analize podataka (Data Analytics).

6.ožu

Povećavanje poslovnog prostora Spina

Spin iz godine u godinu raste, i po broju klijenata i po broju djelatnika. Kako bi svi mogli kvalitetno obavljati svoje zadaće ove ćemo godine dodatno proširiti naš poslovni prostor u Županijskoj ulici u Osijeku.

U više ste navrata mogli pročitati kako zbog povećanja opsega poslovanja, odnosno sve većeg broja usluga i klijenata, zapošljavamo nove ljude. Naša politika zdravog rasta poslovanja kroz godine nam je donosila izazove u vidu potrebnog radnog prostora kojeg ćemo ove godine dodatno povećati.

Trenutačno Spin radi u petstotinjak četvornih metara poslovnog prostora u Županijskoj ulici 15 u Osijeku, a broj kvadrata ove će se godine dodatno povećati. Trenutačno na prvom katu zgrade radimo u 169 četvornih metara prostora, dok na drugom katu poslujemo u 332 kvadrata. Naše prostore sada širimo i u potkrovlje.

Riječ je o dodatnih 332 četvorna metra koje ćemo uskoro urediti kako bi od jeseni tamo smjestili dio našeg tima koji se stalno povećava. Tako će u potkrovlju raditi najmanje 21 djelatnik, a u novouređenom dijelu poslovnog prostora smjestit će se konferencijska sala te prostor za opuštanje i druženje Spinovaca.

Dakako, to se neće dogoditi 'preko noći' budući da treba obaviti sveobuhvatne građevinske radove. Tako treba riješiti cijelo krovište, grijanje i hlađenje, vodovodne, strujne i mrežne instalacije te u konačnici i uređenje interijera. Intenzivni radovi trebali bi biti okončani do početka jeseni, a vrijednost investicije je približno milijun i 400 tisuća kuna.

5.ožu

Novosti u Knjizi ulazne pošte

Stalna unapređenja dijelova Jupiter Software su uobičajeni za Spin. Dodatne novosti i poboljšanja napravljeni su i u sustavu digitalne ulazne pošte. Na sustavu je napravljeno nekoliko značajnih promjena, uz manje dorade. Novosti donosimo u nastavku.


Ići u korak s vremenom, pratiti najnovije trendove i primjenjivati ih u praksi Spinova je politika od osnutka tvrtke. Premda često pišemo o novostima na našim stranicama, to je tek dio onoga što radimo i razvijamo na dnevnoj bazi. Nove funkcionalnosti postojećih sastavnica Jupiter Softwarea događaju se gotovo svakodnevno, a naši klijenti tako dobivaju veću vrijednost alata koje koriste u poslovanju.

Nove funkcionalnosti su od nedavno dostupne i u aplikaciji Upravljanje dokumentima (sustav digitalne pošte). Velika je novost da je uz dosadašnju mogućnost spremanja skeniranih dokumenata na file system, razvijena i mogućnost spremanja dokumenta u DMS-a (bazu). U dogovoru s korisnikom definira se mjesto čuvanja dokumenta – document management system ili file system.

Druga velika novost je mogućnost povezivanja Jupiterovih skladišnih dokumenta s urudžbiranim dokumentom. Do sada je kod različitih korisnika postojala mogućnost povezivanja pojedinih Jupiterovih dokumenta unutar Knjige pošte, kako bi osobe u procesu odobravanja i/ili prosljeđivanja dokumenta imali uvid u kompletnu dokumentaciju za pojedini dokument. Ovom doradom je olakšana i proširena mogućnost povezivanja različitih Jupiter dokumenta, kao i povezivanje Word, Excel ili slikovnih datoteka.

Kao manje dorade treba istaknuti mogućnost multiselect prosljeđivanje dokumenta na odobravanje, multiselect odobravanje dokumenta, mogućnost slanja dokumenta na odobravanje putem linija odobravanja i slično.

29.sij

Novo rješenje za komunalne usluge iz Spina

Jupiter Software primjenjiv je u više različitih gospodarskih grana i djelatnosti. Među njima se nalazi i komunalno poslovanje koje je dobilo novu mobilnu aplikaciju za očitavanje brojila.

Jupiter Software primjenjiv je i u segmentu komunalnih usluga. Uz već postojeće module, naš popularno zvani 'Komunalis' je novo 'pojačanje'. Riječ je o mobilnoj aplikaciji za očitavanje brojila korisnika. Ta se aplikacija primjenjuje u terenskom očitavanju kroz unošenje podataka u mobilni uređaj. Liste očitanja se kreiraju u Jupiter Softwareu i dodjeljuju očitačima koji ih, nakon prijave u aplikaciju, vide prilagođene na svojim mobilnim uređajima.

Aplikacija omogućuje hijerarhijsko kretanje po zonama koje se sastoje od ulica, dok je dio u ulicama podijeljen na korisnike čija brojila se očitavaju. Uz naziv ulice je podatak o ukupnom broju korisnika i o trenutno očitanom broju. Odabirom korisnika, na ekranu se prikazuju ključni podaci o istom te su dostupna polja koja očitavač može popuniti, poput stanja brojila i napomena. Uz podatke koji se ručno unose, osoba koja vrši očitavanje može i uslikati stanje na terenu.

Popunjeni podaci, slike te podaci o lokaciji gdje je izvršen unos očitanja se automatski šalju u bazu podataka te su nakon uspješnog slanja odmah vidljivi u Jupiteru. Ako je u trenutku očitanja brojila mobilna mreža nedostupna, vrijednosti očitanja i ostali podaci se privremeno pohranjuju na uređaj i moguće ih je naknadno isporučiti kada mobilna mreža bude dostupna. Time naš 'Komunalis' sustav, uz već postojeće module za evidenciju potrošnje, izdavanje računa i naplatu te druge dostupne usluge, klijentima sada nudi još veću fleksibilnost u radu.

22.sij

Spin proširio suradnju s osječkim Ukopom

Potvrda dobrog posla je kada klijent želi uzeti još usluga koje nudite u sklopu svojih rješenja. Najnoviji primjer je proširenje suradnje s osječkim komunalnim poduzećem Ukop.

Od osnutka tvrtke Spin jedan od glavnih ciljeva je brinuti o zadovoljstvu klijenata. To se postiže partnerskim odnosom uz davanje pozornosti njihovim željama i potrebama. Upravo je na takvom pristupu nastao Jupiter Software koji na tom principu već 18 godina prolazi kroz evoluciju i sazrijevanje.

Zahvaljujući takvom pristupu velik broj naših klijenata kroz godine povećava opseg suradnje uvodeći nove usluge koje do tada nisu koristili. Dakako, veći broj usluga na istoj platformi ujedno štedi vrijeme i pojednostavljuje poslovne procese. Najnoviji primjer širenja suradnje dolazi iz osječkog komunalnog poduzeća Ukop koje brine o grobljima na području Grada Osijeka.

U Ukopu je do sada korišten Jupiter Software ERP te rješenje za maloprodaju pogrebne opreme, a širenjem opsega njihovog poslovanja pojavila se potreba i za uvođenjem novih usluga. Ukop je po prvi put otvorio dvije cvjećarnice, pored Centralnog i Aninog groblja, te im je bilo potrebno rješenje za POS kase. Budući da je taj segment od ranije visoko integriran s drugim uslugama u sklopu našeg programskog rješenja, implementacija je obavljena brzo i učinkovito na obostrano zadovoljstvo.

22.sij

Spinov tim se proširio...

Stalno povećavamo broj zaposlenih zbog sve većih potreba za kvalitetnom podrškom našim klijetima. S početkom 2018. stigli su i novi zaposlenici.

Prateći vijesti na našoj internetskoj stranici vjerojatno ste primijetili da gotovo stalno imamo otvorene oglase za nove zaposlenike. Rastom broja klijenata, ali i zahvaljujući sve većem broju usluga koje im nudimo, neprestano tražimo nove djelatnike koji će nam pomoći da svoj posao obavljamo što bolje, kvalitetnije i brže.

Tijekom prošle godine u nekoliko smo navrata raspisivali natječaje za popunu slobodnih, odnosno novih radnih mjesta, a posljednja skupina kandidata odabrana je na samom izmaku 2017. Riječ je o petero novih djelatnika koji su formalno počeli raditi s prvim radnim danom u novoj kalendarskoj godini. Riječ je o petero novih konzultanata koji već sada postaju dio našeg uigranog tima.

U boljoj prilagodbi zasigurno je, uz testiranje i probni rad, doprinijelo i to što su nam se novi djelatnici i prije nego su formalno postali zaposlenici već pridružili na novogodišnjoj zabavi održanoj posljednjeg radnog dana u 2017. Tu, dakako, nije kraj novom zapošljavanju jer bi nam se u ožujku trebao priključiti još jedan programer, a tijekom godine će se zasigurno ukazati potreba za još novih kolegica i kolega.

2.sij

Sretna Nova 2018!

Iza nas smo ostavili godinu punu izazova, ali i velikih novosti u našem poslovanju. 2018. bit će još zanimljivija, ponovno uz puno noviteta.

Za početak svima želimo puno zdravlja sreće i uspjeha u novoj, 2018. godini. Vjerujemo da ste se dobro zabavili i barem malo odmorili tijekom proteklih blagdana jer novi nas izazovi već nestrpljivo čekaju. Znamo koliko je 2017. bila izazovna u gospodarskom smislu i mnoge je zasigurno izmorila. Unatoč brojnim izazovima, Spin je napravio velik posao i nastavili smo širiti ponudu usluga za naše klijente.

Velik broj novih i prerađenih modula za Jupiter Software te sve veći broj mobilnih aplikacija, koje našim klijentima olakšavaju poslovanje, obilježili su posao koji smo obavili u proteklih 365 dana. Osim toga, zaposlili smo još novih, mladih stručnjaka, ali smo se i pozdravili s nekima koji su otišli u zasluženu mirovinu. Dakako, uz dugogodišnje partnere, koji svoje zadovoljstvo potvrđuju kroz vjernost našim rješenjima, u 2017. stekli smo još nekoliko novih klijenata.

I 2018. će pred nas, kao i pred sve gospodarske subjekte u Hrvatskoj, staviti nove izazove. Jedna od prvih stvari o kojima brinemo, uz redovito održavanje i nadograđivanje sustava, jest činjenica da je došlo vrijeme za obnovu većeg broja certifikata za fiskalizaciju. Osim toga, pripremamo velike novitete u sferi mobilnih rješenja, a nećemo zanemariti ni unapređenje postojećih dijelova sustava Jupiter Softwarea. Također nastavljamo s novim zapošljavanjem kako bismo mogli u realnim rokovima odgovoriti na sve vaše zahtjeve i potrebe. Već sada vidimo mnoge izazove koji su pred nama u netom započetoj godini, a potrudit ćemo se sve rješavati i unapređivati kao i do sada – uz dobru suradnju sa svima vama.

2.sij

Veseli ispraćaj 2017. godine!

Po ustaljenom običaju, prosinac smo iskoristili za dosta druženja i zabave. Posebno su se obradovali mališani Spinovih djelatnika, a nismo zaboravili niti sve one koji cijele godine vrijedno rade.

Već je običaj da se u prosincu nešto više družimo u opuštenoj atmosferi pa smo to učinili i na kraju prošle godine. Tako smo i ovaj put priredili zabavu za djecu naših djelatnika uz podjelu poklona, kao i redoviti novogodišnji domjenak.

Djelatnici Spina imaju čak 42 djece, a mališana, dakle onih do 10 godina starosti, među njima je 32. Zabava je održana u igraonici Moltonko gdje su klinci uživali uz predstavu "Lijin Božić" te Djeda Mraza i podjelu poklona.

Posljednji radni dan u godini radili smo kraće kako bismo se svi družili uz tradicionalni novogodišnji domjenak. Ove godine, on je upriličen u restoranu "Crna Svinja" u Čepinu. Uz odličnu hranu te glazbu i pjesmu Cosmo banda, pridružili su nam se i novi djelatnici koji su službeno počeli raditi s prvim radnim danom 2018.

Dio atmosfere obilježen je slikom